ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat:

Telefon: +36204281186

                                                                                        

Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték

ÚJ
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték
Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték

Kerti Kereső - Logikai mágneses utazójáték

ÚJ
Raktáron
1
5+
5 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 300 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Kérdés a termékről
Összehasonlítás

A kerítésen túl zöldebb a kert?
Mozgasd az állatokat a játéktáblán, hogy mielőbb megtalálják a számukra finom élelmet. Ki lesz a gyorsabb: a teknősök vagy a nyúl? Egy szórakoztató logikai játék mágneses tartozékokkal fém utazódobozban, amiből nem szóródnak szét az alkatrészek! Igazi agytorna 48 feladványon keresztül!

Találd meg az állatok helyét a bárkában!

A praktikus könyv alakú mágneses "játéktér" és a kis mérete miatt ideális utazójáték!

Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell őket helyezned. 48 feladvány 4 különböző nehézségi szinten.

A játék menete:
1. Válassz egy feladványt! Válogasd ki, mely elemekre lesz szükséged és helyezd el a teknősbékákat, nyúlakat és kerítéseket a játéktáblán, a jelzett módon.
2. Helyezd a teknősbékákat és a nyulat, az állattal azonos színű növények által jelzett helyzetbe. Az állatok vízszintesen vagy függőlegesen csúszhatnak egy üres, szomszédos négyzetre. A nyúl vízszintesen vagy függőlegesen átugorhat egy teknősön egy üres négyzetre. Egyetlen állat sem tud átugrani azonban a kerítésen!
3. Ha minden állat elérte a véghelyzetét, megtaláltad a helyes megoldást, amit a feladvány füzet végén, a megoldásoknál le is ellenőrizhetsz!

Ajánlott korosztály: 5 éves kortól
Játékosszám: 1 fő
A játék tartalmaz: 1 db fém játéktábla, mely tároló doboznak is használható, 5 db mágneses teknősbéka, 1 db mégneses nyúl, 4 db mágneses kerítés, 1 db füzet 48 kihívással és megoldással.

Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:

Bővebben
Típus:
Készségfejlesztők
Mechanizmus:
Logika
Kiadó:
Compaya, Smart Games
Feladvány:
48
Fejlesztési terület:
Gondolkodás
Doboz mérete:
17 x 17 x 3 cm
Tömeg (kg/db):
0.29
Compaya kód:
20511-182
Adatok
Tömeg
290 g/db
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek