ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat:

Telefon: +36204281186

                                                                                        

Tekergő Medvék

ÚJ
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék
Tekergő Medvék

Tekergő Medvék

ÚJ
Raktáron
1
7+
10 790 Ft
A vásárlás után járó pontok: 540 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Kérdés a termékről
Összehasonlítás

Forgasd a fákat, hogy minden karakter kijusson az erdőből!
De óvakodj a medvétől! Egy eredeti kirakójáték...egy kis csavarral! Addig nem jutsz ki az erdőből, amíg meg nem oldod mind a 80 feladványt!

A játék menete:
1. ELŐKÉSZÜLETEK: Válassz egy feladványt. A 9 forgatható, fás elemet helyezd a játéktáblára, ahogy az a feladványban látható. Fontos az elemek helye és iránya is! A bábukat tedd a feladványban megjelölt helyekre, a fás elemek közé. Amelyik bábut nem látod a feladványban, azt tedd félre, ezekre nem lesz szükség.
2. A JÁTÉK: A Tekergő Medvék célja, hogy minden bábu kerüljön a számára kijelölt erdőszélhez. A fák forgatásával tudod mozgatni a bábukat.
A) A játéktábla bal és jobb szélén közvetlenül a rögzített karakterek és tárgyak előtti helyek a bábuk számára kijelölt végcélok:
- a lány a kempingsátrához megy
- a hód a másik hódhoz megy, aki a vízben van
- a favágó a farönkökhöz megy
- a kis szarvas az apaszarvashoz megy
- a kis maci az anyamedvéhez megy
- a nyúl a testvéréhez megy
B) A karakterek mozgatásához fogd meg a fák tetejét, és forgasd el az óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányba a darabokat:
- a kiválasztott darabot gyakran blokkolja más puzzle darab, így először azt kell elforgatni.
- soha nem emelhetsz fel puzzle-darabokat vagy karaktereket.
C) A MEDVE: Tarts szem előtt egy fontos szabályt: A karakterek SOHA NE kerüljenek közvetlenül az anyamedve elé! Ha oda kerülnek, a puzzle darab blokkolva lesz... és kezdheted elölről. Kivétel természetesen a kis medve. Neki biztosan az anyja előtt van a végső helye. De ügyelj arra, hogy ne vidd túl hamar az anyamedvéhez, mert ő is blokkolja azt a puzzle-darabot, ez lehetetlenné teheti más darabok mozgatását.
3. MEGOLDÁS: Megtaláltad a megoldást, ha a feladványban látható összes karakter a számára kijelölt erdőszélhez került. A legrövidebb megoldást a füzet végén találod.

 

Bővebben
Típus:
Logikai játékok
Mechanizmus:
Logika
Kiadó:
Smart Games, Compaya
Feladvány:
80
Fejlesztési terület:
Gondolkodás
Doboz mérete:
24 x 24 x 6 cm
Tömeg (kg/db):
0.55
Compaya kód:
20181-182
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek